Apróhirdetés: tipikus hibák. Amikor sejtelmeket bájtokba búgnak.

Nem apró dolog az apró

Kedves Apróhirdető!

Kérjük, Ön ne kövesse el azokat a hibákat, amelyek jellemzően jelentkeznek az aprók feladásakor. “Mit szólna a családja, ha megtudná, hogy Ön nem élt a nagy lehetőséggel, hogy fillérekből létrehozza a saját multigigantikus birodalmát!”Kérjük, hogy a Válasszon kategóriát lenyíló ablakban megjelenő kategóriához illő hirdetést helyezzen el.

Tehát az MLM-hez való csatlakozást szorgalmazó aprója nem fog megjelenni, ha azt az Egyéb kategóriában helyezi el, mivel van MLM kategóriánk is.

Tartalmi hibának találjuk, hogy túlontúl is sok a talányos apróhirdetés. Árva szó nem hangzik el a kínált portékáról, áruról, szolgáltatásról, csupán egy talányos mondat csusszan a képernyőkre: ha ismertetőnket kéri, hát Ön bitang jól jár, meg fog gazdagodni, máris mehet a Bahamákra.

Lehet, hogy ez az ál-marketing fogás régebben működött, de ma már biztosan nem, mert se szeri, se száma az ilyen szövegeknek.

Kérjük tehát, hogy konkrét ajánlatot tegyen csak közzé, a maga kategóriájában.

Engedje meg, hogy erről egy blogbejegyzésre asszociálva hadd ajánljam azt:A magyar és az apróhirdetés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.