Blogotéka: vajdasági vendég

Egy jó marketing blog

Vajdasági marketing honlap fejléce

Örömmel fedeztem fel a BLOGOTÉKA vendégblogjai között , a   Besnyi Károly jegyezte Marketingblog-ot. Ez a blog YU “felségjelű”, származási helye: a Vajdaság.Arra kértem a “bűvös bájtokon át” Károlyt, hogy kicsit részletesebben is mutassa be a Jóljárok.hu látogatóinak a blogját. Csodaszép írással válaszolt.
Íme:

Szerencsés helyzetben vagyok! Csodák vesznek körül Vajdaságban. Az első és leginkább szembetűnő csoda megállásra kényszeríti az erre járó idegent: a Pannon-alföld sík horizontját errefele a Telecskai dombok lágyan hullámzó vonulata teszi varázslatossá. A lankák, hosszan elnyúló és a végtelenbe kanyargó völgyek megismételhetetlen élménnyé teszik a tájat. Nyomot hagynak az emberben. A másik csoda nagyon hasonlatos: Vajdaság (vagy, ha úgy tetszik Délvidék) soknyelvű, sokvallású lakosai, akik szokásaikban, kultúrájukban, mentalitásukban mintha csak a táj változatosságát tükröznék. Itt minden irányból érnek impulzusok, visszafognak és serkentenek. Gondolatban és tettben egyaránt. A harmadik csoda az, ahogyan ezek az emberek élnek (és túlélnek)! Láthatóan izmosodik már a vállalkozói szellem, és a maga sokszínűségében a vidék lüktető jövőjét is sejteti immár. Közülük azonban még csak kevesen tapasztalják a marketingben rejlő erő jótékony hatását. Akik viszont már belekóstoltak, hatalmas előnyre tesznek szert vetélytársaikkal szemben. A nagy többség azonban még kivár. Különbözni, eltérőnek lenni nem egyszerű.

A ki-tudja-hányadik csoda az Internet, a „bárholélők” találkahelye. Keretet és tartalmat ad ahhoz, hogy egymásra leljünk és segítsük egymást azzal, amivel tudjuk. Éppen ezt teszem én is: megosztom a marketinggel kapcsolatos gondolataimat azokkal, akik kíváncsiak rá. Hitem szerint blogommal a vállalkozóknak segítek azzal, hogy felkeltem kíváncsiságukat a marketing iránt, vagy azzal, hogy új lehetőségeket mutatok nekik. Azt szeretném megmutatni, hogy nem feltétlenül kell egy vagyont költeni a kisvállalkozások marketingjére, úgyis hatékonnyá lehet tenni. Csupán azt kell tenni, amit a környezetünk tanít: különbözni kell. Ehhez azonban sok esetben a marketinggel való találkozás első élményét kell megadni, hogy megértsük a marketing teljes arzenálját a maga változatosságával együtt. Senki sincs „a világ végén”.
A blogom statisztikáját elemezve azt látom, látogatóim kb fele vajdasági, hasonló nagyságrendben magyarországiak, és egy kis rész a földkerekség egésze: Európa, Amerika, Ázsia.

A szélrózsa minden irányába szétszóródott magyarság találkozik blogomon. Van aki hosszabb ideig olvasgat, van aki nem erre kíváncsi és továbbáll. Ez a statisztika mutatja leginkább: a blogok átszövik hétköznapjainkat és táplálják gondolatainkat. Kell ehhez jobb hely, mint a Blogotéka? Jóljárok vele. Itt is csodák vesznek vesznek körül: Ti, kedves Bloggerek és az Olvasók. Szép napot és bőséges bevételt kíván Károly Vajdaságból. Mekkora az a bevétel, ami Neked már sok lenne?

***

Károly írása nagyon szép párhuzamba állítható a blog funkcióival: > Blog

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.