Könyvajánló: Reklámszociológia

Könyv a Reklámszociológiáról

Vajon reklámkerülő vagy reklámkereső vagyok-e? A Virányi Péter által szerkesztett Reklámszociológia c. könyvet olvasom (Gondolat Kiadó Budapest, 2010), meg-megállva, nyikorgó gondolatokkal lépdelve olykor – mert gondolkozásra késztet. Vagyis nem krimi ez, amit nem lehet letenni, hanem mondjuk esszé gyűjtemény, szöveggyűjtemény esetleg “tankönyv” talán – ahogy akarom.
Természetesen tele van internetes hivatkozással, online marketing ismerettel, hiszen ez itt már a huszonegyedik század.

Adatok sűrű erdeje a magyar reklámvilág valóságából. Az írott-nyomtatott és az elektronikus tömegmédia és az internet világából. Adatok arról, miért menekül a tőke a hagyományos médiából az internet világa felé.
És egy kis jövő is van már a könyvben:
“A fogyasztó maga keresi meg az új interaktív szupermédiákban azt a rekláminformációt, amelyre szüksége van.”

Nem is olyan régen arról meditáltam a Jóljárok Magazin komplex blogjában, hogy a hirdető is megváltozott, a hagyományos szerepű szereplők helyét az egototális marketinggel átitatott eladók veszik át. Akik majd az interneten – a szupermédiában – kínálják azt a rekláminformációt, amiről a Reklámcsociológia c. könyvben olvashatunk!

***

Az egototális marketing koncepciója:

> Blog és online marketing: az egototális marketing koncepciója

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.