Készletkisöprés világcégnél

Készletkisöprés - találatok a Google keresőben

Világmárka hirdetésére kúszik a szemem a weben

Készletkisöprés! – üvölti a cím.
Lám, már világcégek lerakatainál is a raktáros írja a reklámszöveget, nem szakember. Ugyanis a készletkisöprés annyit jelent: a szemetet most kiszórjuk, mert rendes, kívánatos, eladható, értékesíthető új árunak kell a hely!
Ez a raktáros észjárása, aki a cég, a saját szakmája világából és érdekeiből indul ki.

A marketinges másként gondolkozik

Ha marketinges írná a szöveget, aki a vásárló fejével gondolkozik, az ő, mármint a potenciális vevő előnyét keresné az új típusok érkezése kapcsán is.
Az ő fejében ilyen akció apropó motoszkálna: most óriási árelőnnyel juthat hozzá a világszerte ismert autónkhoz (vagy bármi egyéb áruféleséghez).
Nem ám készlet kisöprése, a szemét kiszórása, vagyis a vidd a vackot szöveg és tartalom volna a mentalitás!
Erről már évekkel ezelőtt is meditáltam, falra hánytam a borsót 🙁 mert a reklám-igénytelenség legyőzhetetlen.
***
Témánkba, a marketing, a reklám, az akciók témájába vág:

Bognár László

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük