Bútor világ: milyen a biztonsági barna?

Bútorbolt

Színek és bútorok

Mindig tanul az ember.
Nézem a Stagra Bútor által készíttetett rövid televíziós filmet, amely nyilván a budapesti Abútor Bútoráruház, a Váci Stagra Bútorbolt és a szarvasi Bokros Bútorház kínálatában megjelenő új dizájnnal készült, európai hírű ülőgarnitúrákat, kanapékat, gyermekbútorokat és konyhai garnitúrákat igyekszik bemutatni.
És egyszer csak megüti fülemet a kifejezés: biztonsági barna. Elkerekítem a szemem és visszatekerek kicsit a youtub-os PR-filmen, hogyan is kell ezt érteni.
Kiderül, hogy a magyar ülőgarnitúra vásárló régebben a bézs és a biztonsági barna színeket választotta, hogy jobban illeszkedjék a bútor színe az enteriőrhöz.

Eljátszom a gondolattal: aki manapság már nem a biztonsági barnában gondolkozik, az nyilván a bátor pirosat, a merész lilát vagy a bolondos sárgát viszi haza a bútorboltokból, hogy az őrült pöttyösről és a csacska csíkosról már ne is tegyek említést 🙂

Színes párna nélkül ne menjünk ki a bútorboltból

Ám nem csak a szakértő eladó, a riporter is tanúbizonyságát adja a színekből történt felkészültségének, megemlítve, hogy manapság a kis színes párnák is divatosak, mert feldobják a garnitúrákat.
És tényleg!
A most következő képen láthatjuk is, mekkorát dob a figyelmünkön a kis piros párna!

Sarokkanapé színes párnákkal - Jóljárok Magazin
Sarokkanapé színes párnákkal

Ám mielőtt megmutatnám Önnek is a filmet, amelyben a biztonsági barnáról való tudnivalókat megismerheti, magam is szeretném bizonyítani, hogy jómagam is olvastam már a szakmámhoz kapcsolódóan az okos, hangulatokat ébresztő színekről.
Olvasmányaim szerint a színes képeket a reklámokban többen nézik meg, mint a fekete-fehér kópiákat, sőt a színes fotókhoz több eladás tapad, mint szürke társaikhoz. Azaz a buta szürke helyett az okos színeset kell használnia a marketingeseknek, a reklámosoknak is.

Ám egy kényelmes kanapén ülve a hobbim is képbe kerül. Hiszen azt is tudom, hogy még a halak számára is fontos a szín, mármint az étel színe, a horgászok éppen ezért a használt csalikat szín alapján is váltogatják, ha éppen nincs kapás a horgászott vízen.
Bár ez az ismeretem aligha fontos itt, hiszen a halak nem vásárolonak bútorokat, se ülőgarnitúrát, se kanapét, se fotelt, se puffot, se semmi mást. Konyhai bútort meg pláne nem, hiszen a konyha aligha a halak kedvenc helyisége 🙂

Nagyon bútoros film

Ennyi bevezető után jöjjön a film, természetesen színesben 🙂

Ülőgarnitúrák, kanapék őrült jó áron

Magas minőségű bútorok outlet áron

Az elmúlt évtizedben előfordult már, hogy felhívtuk a figyelmet a budapesti ABútor Outlet bútor áruházra.
Ezekben a hivatkozásokban általában két dolgot emeltünk ki:

  • Az outlet áruházak jellemzője, hogy neves márkák vadonatúj, hibátlan, ámde kifutó termékeit kínálja roppant kedvező áron. Így az ABútor Outlet is ezt teszi elsősorban kiváló német bútor termékekkel, elsősorban ülőgarnitúrákkal, kanapékkal. Arra is felhívtuk a figyelmet, hogy a “német” jelző egy-egy termék, így a bútorok vonatkozásában is, nem csak nyelvtani jelző, hanem minőséget jelölő kitétel is a köztudatban. És nem véletlenül van ez így.
  • Másfelől az üzlet marketingjét és a kiszolgálás minőségét emeltük ki. (És a körülményekről is szóltunk: nem kis dolog Budapesten az ingyenes parkolás lehetősége, ami még akkor is érvényes, ha nem vásárol a látogató.)
Az AButor kanapé honlapon ülőgarnitúra. - Jóljárok Magazin
Az AButor kanapés honlap ülőgarnitúra túrával kezdődok

Az online marketing izmosabbá teszi az üzletet

Ám most másra, az új honlap-minőségre hívjuk fel a figyelmet.
Nem mintha eddig nem lett volna az a honlap reszponzív, nem mintha nem mutatta volna be jól a termékeket, nem mintha hibáktól hemzsegett volna vagy törött lábú kanapé szerepelt volna a kínálatban… De a tulajdonosok még előnyösebb helyzetbe akarták hozni potenciális vásárlóikat.
Megnövelték az interakció lehetőségét, még pontosabb termékleírásoknak akartak helyet szorítani, növelni akarták a biztonságos kommunikációt.
Mindezt megnövelt tárkapacitás, új honlap-motor, frissített design, védelmet nyújtó WordPress plugin, a megnövelt mennyiségű ülőgarnitúra, kanapé, franciaágy, kiegészítő bútor – asztalok, szekrények – megjelenítése a honlapon teszi láthatóvá.
Lám, itt tudják: a tudatos termékfejlesztés csak akkor ér el eredményt, ha mellette ugyanolyan erejű az online marketing tevékenység is.
Ezt tükrözi a honlap fejlesztése és a közösségi médiában feltűnő folyamatos online hirdetés is.

***

A témában tanulmányozásra javaslom:

GYIK:

Miként befolyásolja a biztonsági barna a bútorválasztást?
A biztonsági barna szín a bútorok terén a hagyományos választások közé tartozik, különösen a bézs mellett. E szín népszerűsége abból fakad, hogy jól illeszkedik a különböző enteriőrökbe, így sok vásárló ezt a színt preferálja, hogy harmonikusabbá tegye a lakás hangulatát.
Milyen színek népszerűek a modern bútorvásárlók körében?
Manapság a vásárlók egyre inkább eltérnek a hagyományos színektől, és bátrabb, élénkebb árnyalatokat választanak. A piros, lila és sárga színek mellett a mintás párnák is divatosak, amelyek feldobják a bútorokat és egyedi megjelenést kölcsönöznek a lakásnak.
Miért fontos a színek szerepe a bútorok marketingjében?
A színek jelentős hatással vannak a vásárlói döntésekre, mivel a színes képek vonzóbbak és több eladást generálnak, mint a fekete-fehér változatok. A marketingeseknek ezért tudatosan kell választaniuk a színeket, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét és növeljék a termékek iránti érdeklődést.
Milyen előnyöket kínálnak az outlet bútoráruházak?
Az outlet bútoráruházak, mint az ABútor Outlet, kedvező áron kínálják a neves márkák kifutó termékeit, amelyek új és hibátlan állapotban vannak. Ezek az áruházak nemcsak a termékek minőségére, hanem a vásárlói élményre is nagy hangsúlyt fektetnek, például ingyenes parkolási lehetőséggel.
Hogyan javította az ABútor Outlet a honlapját?
Az ABútor Outlet új honlapot hozott létre, amely reszponzív és felhasználóbarát, lehetővé téve a pontos termékleírások megjelenítését. A fejlesztés célja a vásárlói interakció növelése és a biztonságos kommunikáció biztosítása volt, így a vásárlók könnyebben tájékozódhatnak a kínálatról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.