Színek és bútorok
Mindig tanul az ember.
Nézem a Stagra Bútor által készíttetett rövid televíziós filmet, amely nyilván a budapesti Abútor Bútoráruház, a Váci Stagra Bútorbolt és a szarvasi Bokros Bútorház kínálatában megjelenő új dizájnnal készült, európai hírű ülőgarnitúrákat, kanapékat, gyermekbútorokat és konyhai garnitúrákat igyekszik bemutatni.
És egyszer csak megüti fülemet a kifejezés: biztonsági barna. Elkerekítem a szemem és visszatekerek kicsit a youtub-os PR-filmen, hogyan is kell ezt érteni.
Kiderül, hogy a magyar ülőgarnitúra vásárló régebben a bézs és a biztonsági barna színeket választotta, hogy jobban illeszkedjék a bútor színe az enteriőrhöz.
Eljátszom a gondolattal: aki manapság már nem a biztonsági barnában gondolkozik, az nyilván a bátor pirosat, a merész lilát vagy a bolondos sárgát viszi haza a bútorboltokból, hogy az őrült pöttyösről és a csacska csíkosról már ne is tegyek említést 🙂
Színes párna nélkül ne menjünk ki a bútorboltból
Ám nem csak a szakértő eladó, a riporter is tanúbizonyságát adja a színekből történt felkészültségének, megemlítve, hogy manapság a kis színes párnák is divatosak, mert feldobják a garnitúrákat.
És tényleg!
A most következő képen láthatjuk is, mekkorát dob a figyelmünkön a kis piros párna!
Ám mielőtt megmutatnám Önnek is a filmet, amelyben a biztonsági barnáról való tudnivalókat megismerheti, magam is szeretném bizonyítani, hogy jómagam is olvastam már a szakmámhoz kapcsolódóan az okos, hangulatokat ébresztő színekről.
Olvasmányaim szerint a színes képeket a reklámokban többen nézik meg, mint a fekete-fehér kópiákat, sőt a színes fotókhoz több eladás tapad, mint szürke társaikhoz. Azaz a buta szürke helyett az okos színeset kell használnia a marketingeseknek, a reklámosoknak is.
Ám egy kényelmes kanapén ülve a hobbim is képbe kerül. Hiszen azt is tudom, hogy még a halak számára is fontos a szín, mármint az étel színe, a horgászok éppen ezért a használt csalikat szín alapján is váltogatják, ha éppen nincs kapás a horgászott vízen.
Bár ez az ismeretem aligha fontos itt, hiszen a halak nem vásárolonak bútorokat, se ülőgarnitúrát, se kanapét, se fotelt, se puffot, se semmi mást. Konyhai bútort meg pláne nem, hiszen a konyha aligha a halak kedvenc helyisége 🙂
Nagyon bútoros film
Ennyi bevezető után jöjjön a film, természetesen színesben 🙂
Ülőgarnitúrák, kanapék őrült jó áron
Magas minőségű bútorok outlet áron
Az elmúlt évtizedben előfordult már, hogy felhívtuk a figyelmet a budapesti ABútor Outlet bútor áruházra.
Ezekben a hivatkozásokban általában két dolgot emeltünk ki:
- Az outlet áruházak jellemzője, hogy neves márkák vadonatúj, hibátlan, ámde kifutó termékeit kínálja roppant kedvező áron. Így az ABútor Outlet is ezt teszi elsősorban kiváló német bútor termékekkel, elsősorban ülőgarnitúrákkal, kanapékkal. Arra is felhívtuk a figyelmet, hogy a “német” jelző egy-egy termék, így a bútorok vonatkozásában is, nem csak nyelvtani jelző, hanem minőséget jelölő kitétel is a köztudatban. És nem véletlenül van ez így.
- Másfelől az üzlet marketingjét és a kiszolgálás minőségét emeltük ki. (És a körülményekről is szóltunk: nem kis dolog Budapesten az ingyenes parkolás lehetősége, ami még akkor is érvényes, ha nem vásárol a látogató.)
Az online marketing izmosabbá teszi az üzletet
Ám most másra, az új honlap-minőségre hívjuk fel a figyelmet.
Nem mintha eddig nem lett volna az a honlap reszponzív, nem mintha nem mutatta volna be jól a termékeket, nem mintha hibáktól hemzsegett volna vagy törött lábú kanapé szerepelt volna a kínálatban… De a tulajdonosok még előnyösebb helyzetbe akarták hozni potenciális vásárlóikat.
Megnövelték az interakció lehetőségét, még pontosabb termékleírásoknak akartak helyet szorítani, növelni akarták a biztonságos kommunikációt.
Mindezt megnövelt tárkapacitás, új honlap-motor, frissített design, védelmet nyújtó WordPress plugin, a megnövelt mennyiségű ülőgarnitúra, kanapé, franciaágy, kiegészítő bútor – asztalok, szekrények – megjelenítése a honlapon teszi láthatóvá.
Lám, itt tudják: a tudatos termékfejlesztés csak akkor ér el eredményt, ha mellette ugyanolyan erejű az online marketing tevékenység is.
Ezt tükrözi a honlap fejlesztése és a közösségi médiában feltűnő folyamatos online hirdetés is.
***
A témában tanulmányozásra javaslom: