A New York Times is a magyar gyógyfürdőkhöz csábít
Marketingkommunikációs kampány hullámait veti be a hazai gyógyfürdők érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).
A szlogen így hangzik majd: Kikapcsol, gyógyít, feltölt.
Közismert, hogy a gyógyfürdőket súlyosan érinti az energiaválság.
A megnövekedett energiaárak kigazdálkodásához kíván segítséget nyújtani a turisztikai ügynökség egy markáns imázskampány futtatásával, az idegenforgalom, a gyógyturizmus felpörgetésével.
Téli kampány: kell a bevétel az energiaárak fedezésére
Ehhez ugyanis a szolgáltatóknak nagyobb látogatottságra, több fizető vendégre lesz szüksége mind hazánkból, mind a nagyvilágból.
A mostani téli kampány az ország gyógy- és termálvízkincsének nagyobb mértékű megismertetését, a világszínvonalú magyar fürdők népszerűsítését célozza. A reklámkampány üzenetei számos ország közvéleményéhez, gyógyulni, kikapcsolódni vágyó polgáraihoz jutnak el:
- Németország,
- Ausztria,
- Franciaország,
- Egyesült Királyság
- Egyesült Államok.
Az MTÜ nem akármilyen partnerek bevonásával kívánja téli imázskampányát „győzelemre vinni”, reklámüzeneteit eljuttatni.
Globális médiapiaci partnerei lesznek a New York Times, a Le Figaro, a National Geographic, a Condé Nast Traveller.
Minden marketing eszközt bevetnek a siker érdekében
A téli, nemzetközi kampány eszközrendszere igen széleskörű: online és offline hullámzanak majd az információk. Social media, televíziós és print megjelenések hője sugározza majd termálvizeink hírét.
Sőt kampányfilm is rendelkezésére áll majd utazási irodák számára. Köztük az Expedia és az eDreams Odigeo felületein is megjelenik.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a közleménye szerint – amelyről ma az MTI adott hírt – november végétől tervezi az adventi időszakot meghatározó események, hagyományos karácsonyi vásárok belföldi és nemzetközi népszerűsítését is.
Reméljük, mindkét kampány sikert hoz az országnak!
A témához kapcsolódó blogbejegyzések, korábbi hírek: