Reklámpiaci hírek avagy érvek a Googletól

Reklámpiac

Google-rendezvény ügynökségeknek - Jóljárok MagazinA Google – amelyet keresőkirályként szoktunk említeni – immár elegendő nagyságrendűnek ítélheti a magyar reklámpiacot, hogy rávesse érdeklődő, bevétel után tapogatózó pillantását. Legalábbis ezt gondoltuk, amikor magunk is részt vettünk a Budapesten tartott Google-rendezvényen.

Legelőször is érvek, számok suhantak el a jelenlévő ügynökségek képviselői felé: miért lesz érdemes hirdetni az Interneten.
Hogy csak egyetlen tényt említsek ebből az érv-bokorból: az esti „főműsoridőben” már annyian interneteznek Európában, mint ahányan televízióznak – ebből következően a reklámkiadások is egyre erőteljesebben csúsznak az internet felé.
Erre készül a Google, és ebben lesznek partnerei a magyar reklámügynökségek is.
Persze, lehet, most elgondolkozik valaki, na ja, az amerikaiak szépen, vagy inkább nem is szépen, hanem ügyesen lefejik a reklámpénzt a magyar televíziók és újságok elől. Nekik csupán azt ajánlhatom, nézzenek rá kedvenc televíziós csatornájuk vagy lapjuk kiadójának tulajdonosi összetételére. Vagy a nevére legalább. Pécsiek, szegediek, kaposváriak pl. az Axel Springer névvel fognak találkozni a helyi napilapjukon.)

Szóval a reklám, amely az interneten bontakozik ki, s legelsősorban persze a Google Kereső ill. Tartalmi hálózatában.
Annyi bizonyos: olyan precíz, széleskörű támogató-programot a hirdetők számára, mint amilyent a Google biztosít, nem hiszem, hogy látott már valaki (pl. Google Analytics, Webmestereszközök, AdWords-fiók stb.).

***

Másutt erről:
A Google és az ügynökségek

GYIK:

Miért érdemes hirdetni az interneten a Google szerint?
A Google szerint az internetes hirdetés egyre fontosabbá válik, mivel az esti főműsoridőben már annyi ember internetezik Európában, mint ahányan tévét néznek. Ez a tendencia a reklámkiadások átcsoportosítását is eredményezi, így a hirdetők számára érdemes kihasználniuk az online lehetőségeket, különösen a Google által kínált eszközöket, mint például a Google Analytics és az AdWords.
Milyen eszközöket kínál a Google a hirdetőknek?
A Google számos eszközt biztosít a hirdetők számára, amelyek segítik a kampányok hatékonyságának növelését. Ilyenek például a Google Analytics, amely a weboldalak teljesítményét méri, a Webmestereszközök, amelyek a weboldal optimalizálásához nyújtanak támogatást, és az AdWords, amely lehetővé teszi a célzott hirdetések létrehozását és kezelését.
Hogyan változnak a reklámkiadások az internet térnyerésével?
A reklámkiadások egyre inkább az internet felé tolódnak, ahogy a felhasználók egyre nagyobb része választja az online platformokat a hagyományos médiával szemben. Ez a változás arra ösztönzi a hirdetőket, hogy új stratégiákat dolgozzanak ki, és kihasználják az internet adta lehetőségeket a célzott elérések érdekében.
Milyen előnyöket nyújt a Google a hirdetők számára?
A Google számos előnyt kínál a hirdetőknek, beleértve a pontos célzást, a részletes analitikát és a költséghatékonyságot. A hirdetők képesek nyomon követni kampányaik teljesítményét, és az adatok alapján optimalizálni a hirdetéseiket, így maximalizálva a befektetett összeg megtérülését.
Milyen szerepet játszanak a reklámügynökségek a Google stratégiájában?
A reklámügynökségek kulcsszerepet játszanak a Google stratégiájában, mivel ők segítik a hirdetőket abban, hogy hatékonyan kihasználják az online hirdetési lehetőségeket. A Google együttműködik a helyi ügynökségekkel, hogy a hirdetők számára a legjobb megoldásokat kínálja, így erősítve a reklámipart.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.