Nem gyerekcipőben járó webáruház
Kis cipőben Óriási ötletek!
Nem lenne nagy kunszt egy cipőcske képét idetennünk, s elmondanunk, hogy a Gyerekcipő Webáruház így meg úgy, hogy megint meglepik a vásárlóikat, most éppen egy kis vakonddal, sőt még némi csokitallér is jut a gyermekét szerető vásárlónak.
Na, de mi az online marketing-újságírás nehezebb útján indulunk el, azért sem mutatunk kiscipőt – legalábbis egyenlőre -, és azokra a szülőkre is gondolunk, akik úgy jutnak a csokitallérhoz, hogy nem is szeretik a gyereküket!
Ezt onnan lehet tudni, mármint a nemszeretést, hogy a csokitallért a webáruház küldeményének kibontásakor máris magukévá teszik, mert megérdemlik! Pedig azt a csokitallért a gyerek kapja, a szülő örüljön, hogy már megint akcióban vásárolhatott, ráadásul megint márkás terméket: ugyanis 10% az online kedvezmény, ha Siesta gyerekcipő lapul a csomagban!
De mielőtt folytatnánk, most már tényleg illenék mutatnunk egy SIESTA gyereklábbelit, hiszen mégiscsak arról van szó. Mármint arról, hogy aki SIESTA vagy NIKE cipöt vesz a gyermekének (arra a picuri, ámde aranyos lábra) annak jár a kis vakond!
Amúgy irigylem is a gyerekeket, mert nekünk, felnőtteknek az üzletekben meg a benzinkutaknál csupa marhaságot adnak ajándékba, még sohasem láttam, hogy kisvakonddal, vagyis normális, használható, szívemcsücske ajándékkal leptek volna meg felnőttet valahol.
Na, szóval egy kis cipő:
Amúgy mellesleg, aki délután kettőig megrendeli, az másnap meg is kapja! Kisvakondostúl! Mármint, ha Nike vagy SIESTA!
De ne feledje: a csokitallért se a szülő kapja!
Szóval a marketinget így kell valahogy csinálni, ahogy a SIESTA Gyerekcipő Áruház csinálja: valami kedves, és – csupa nagybetűvel – GYEREKES dolog mindig történik náluk!